• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 -30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (30192700-8 Канцелярські товари)

Оголошено тендер

29 871.79 UAH
Номер: 1cde4ce15a484fa0bec3171fdc5ac85d
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-10-09-005783-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 29 871.79 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 -30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (30192700-8 Канцелярські товари)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 09.10.2024 11:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Грамота А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання (не задано)
Швидкозшивач картонний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 штука
Період постачання (не задано)
Файл для документів 100 шт/упак
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 паковання
Період постачання (не задано)
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 133 паковання
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Описспеціальний рахунок
Сума29 871.79 UAH