-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Оголошено тендер
129 620.00
UAH
Номер:
6d1cb144d0394bb5bdb196e2a99f77b0
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-09-30-010856-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
129 620.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопля
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
Дата опублікування:
30.09.2024 16:08
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для збалансованого харчування пацієнтів стаціонарного відділення, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2024-09-30-008862-a Джерело фінансування: Власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ). Очікувана вартість предмета закупівлі: 129 620,00 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: Поставка товару здійснюється за адресою: 40004, м. Суми, вул. Металургів,38 (харчоблок), в робочі дні до 15:00 год. Строк поставки товару Протягом 2024 року до 31.10.2024 року (включно) згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Поставка і розвантаження товару здійснюється спецтранспортом Силами та за рахунок Продавця. Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях на розрахунковий рахунок Продавця за фактично поставлений товар згідно рахунка та видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати одержання товару.
-
Дата публікації:
30.09.2024 16:13
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума129 620.00 UAH