• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Файл Офіс Центр А4мкм Стандарт глянець ОС-6501 пачка 100шт, Папка для паперу картонна на завязках Офіс Центр 0,30мм, Папка 20 файлів 30602 Economix асорті, Папір офісний А4, Crystal Pro80, клас С, 500л, UPM, Ручка масляна Line 10196 Economix

Оголошено тендер

3 865.93 UAH
Номер: 2f45323a8e104ab49b29d765b5e4a042
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-18-013787-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Очікувана вартість: 3 865.93 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Файл Офіс Центр А4мкм Стандарт глянець ОС-6501 пачка 100шт, Папка для паперу картонна на завязках Офіс Центр 0,30мм, Папка 20 файлів 30602 Economix асорті, Папір офісний А4, Crystal Pro80, клас С, 500л, UPM, Ручка масляна Line 10196 Economix
Примітки: Процедуру вибрано відповідно до ст.3, ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі" з Особливостями, п.11 Особливостей затверджених ПКМ України №1178 від 12.10.2022
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.09.2024 15:24

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума3 865.93 UAH