• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (зошит, папір для друку, файл-карманець)

Оголошено тендер

8 820.00 UAH
Номер: 9464a0b15b704284acd4f425d2208e1b
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-18-005607-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області
Очікувана вартість: 8 820.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (зошит, папір для друку, файл-карманець)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.09.2024 11:15

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
зошит А4 192арк.кліт.тв.облк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 24.09.2024
файл-карманець А4+ гладкий, 40 мкм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 24.09.2024
папір для друку Standart A4 80г/м2 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 31 пачка
Період постачання до 24.09.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума8 820.00 UAH