• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів для ЗДО "Казка"

Оголошено тендер

2 610.00 UAH
Номер: b41e78a3cb08412e8ac3bc03e0a8ea0a
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-12-012970-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти та молоді Новогалещинської селищної ради
Замовник: Відділ освіти та молоді Новогалещинської селищної ради
Очікувана вартість: 2 610.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів для ЗДО "Казка"
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.09.2024 15:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папiр ксероксний Maestro Extra А4 80 г/м2 А+ клас 500 аркушів бiлий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Папка-швидкозшивач А4 з пружинним мexaнізмом та з кишенею
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 610.00 UAH