• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

«Канцтовари»

Оголошено тендер

82 000.00 UAH
Номер: 6855667480544d22a95462caae0c035c
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-11-006469-a
Тип процедури: Відкриті торги з особливостями
Закупівельник: Координаційний центр з надання правничої допомоги
Замовник: Координаційний центр з надання правничої допомоги
Очікувана вартість: 82 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: «Канцтовари»
Примітки: «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля канцтоварів на загальну суму 82 000,00 грн (вісімдесят дві тисячі гривень, 00 копійок), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України, а саме: № з/п Найменування Кількість 1 Папір офісний А-4 (Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 ±2 г/м² Товщина 104±3 мк Білизна CIE 161±3 Непрозорість не менше 92 % Яскравість ISO не менше 97 %) 300 2 Рамка для подяк А-4 (Формат А-4, Багет пластиковий зі склом, без декору, колір коричневий задня панель ДВП) 400 Розрахунки будуть здійснюватися лише за фактично поставлений товар, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Замовнику документів, що підтверджують якість товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» За даною закупівлею планується придбання канцтоварів у кількості 700 одиниць. Товар повинен бути новим, в заводському виконанні, що не перебував в експлуатації, терміни та умови зберігання не порушено, відповідати технічним та якісним характеристикам, а саме: № п/п Найменування товару Загальні технічні умови Одиниці виміру товару Кількість 1 Папір А-4 Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 ±2 г/м² Товщина 104±3 мк Білизна CIE 161±3 Непрозорість не менше 92 % Яскравість ISO не менше 97 % пачка 300 2 Рамка для подяк А-4 Формат А-4, Багет пластиковий зі склом, без декору, колір коричневий задня панель ДВП штука 400 Якість має відповідати чинним ГОСТам, ДСТУ (ТУ) та вимогам, які звичайно пред’являються до продукції даного виду, і повинна підтверджуватися Сертифікатом відповідності чи іншими документами. Термін придатності визначається відповідно до вимог статті 677 Цивільного Кодексу України.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 11.09.2024 11:46

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А-4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 300 пачка
Період постачання (не задано)
Рамка для подяк А-4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 400 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума82 000.00 UAH