• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Ручка кулькова, папір А4, папка реєстратор

Оголошено тендер

300.00 UAH
Номер: 64af5040a82b4c6ca07adb6867449044
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-10-015929-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 300.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Ручка кулькова, папір А4, папка реєстратор
Примітки: Затверджено 09.09.2024 згідно наявної потреби у закупівлі на 2024 рік. Джерело фінансування закупівлі – місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника - 13200, м. Житомир, м. Чуднів, вул. Соборна, буд. 1. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - закупівля без використання електронної системи.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.09.2024 16:28

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Ручка Corvinaкулькова синя/чорна/червона
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання (не задано)
папір офісний А4/80гр./500л Maestro Standart+
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
Папка-реєстратор А4 70 см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума300.00 UAH