-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Бланки
Оголошено тендер
517.50
UAH
Номер:
cba9c79ff68348d68d7db1274478dc44
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-09-04-010111-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Куликівська лікарня планового лікування" Куликівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02006337
-
Адреса:
16300, Україна, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Пирогова,16
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Куликівська лікарня планового лікування" Куликівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02006337
-
Адреса:
16300, Україна, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Пирогова,16
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
517.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Бланки
Примітки:
Комунальне некомерційне підприємство
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
04.09.2024 14:27
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Звіт про захворювання на злоякісні новоутворення
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про захворювання на активний туберкульоз
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про захворюання, які передаються переважно статевим шляхом, грибкові шкірні хвороби та коросту
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт щодо надання психіатричної допомоги населенню
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про штучне переривання вагітності
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичне обслуговування населення, що підлягає включенню у Державний реєстр Укр осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорноб.АЕС
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про захворювання та причини інвал. й смерті нас, що підлягає вкп.у Держ.реєстр Укр.осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорноб.АЕС
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичні кадри
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про захворювання та причини інвал. й смерті нас, що підлягає вкп.у Держ.реєстр Укр.осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорноб.АЕС
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт юридичної особи незалежно від її орг.-правової форми та фіз.особи-підпр.,які провадять гос.діяльність з мед,практики
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичну допомогу вагітним, роділлям та породіллям
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичну допомогу роділлям, новородженим та дітям першого року життя
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт щодо осіб, які мають розлади психіки через уживання психоактивних речовин
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про хворих на туберкульоз
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про хворих на туберкульоз
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про контингент хворих на захворюання, які передаються переважно статевим шляхом, грибкові шкірні хвороби та коросту
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про хворих на злоякісні новоутворення
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт центру служби крові(станції перел.крові), відділення трансфузіології лікувального закл, яка проводить заготівлю крові
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про работу центру здоров'я і лік-проф.закл. з питань гігієнічного виховання населення
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичне спостереження за особами, які займаються фізичною культурою та спортом
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Звіт про випадки побічних реакцій лік.засобів,вакцин,туберкуліну та/або відсутності ефективності лік.зас.,та/або неспр.подій після імунізаці
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис100% оплата на підставі рахунку
Сума517.50 UAH