• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари згідно ДК 021:2015:30190000-7 -Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

1 170.90 UAH
Номер: 1960f1f65fe34b70a8ccb68f8510ac28
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-02-013022-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Чорнолізький ліцей Тисменицької міської ради
Замовник: Чорнолізький ліцей Тисменицької міської ради
Очікувана вартість: 1 170.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари згідно ДК 021:2015:30190000-7 -Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.09.2024 22:08

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання (не задано)
папки,коректор, клей ПВА,ручки, олівці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 170.90 UAH