• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя (папір оісний, файли А4, скріпки, клей ПВА, біндери, підставка канцелярська)

Оголошено тендер

7 955.00 UAH
Номер: 93fc783fb3d44595ab05639a39d552db
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-08-29-007371-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту населення Немирівської міської ради
Замовник: Управління соціального захисту населення Немирівської міської ради
Очікувана вартість: 7 955.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя (папір оісний, файли А4, скріпки, клей ПВА, біндери, підставка канцелярська)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 29.08.2024 14:01

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Файли А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Скріпки 28мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Клей ПВА 100гр
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2024
Біндери 51мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2024
Підставка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума7 955.00 UAH