-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Перекис водню 3%
Оголошено тендер
1 480.00
UAH
Номер:
8910553ad80b4e76bb13745918716248
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-08-27-009555-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41931754
-
Адреса:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41931754
-
Адреса:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 480.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Перекис водню 3%
Примітки:
Закупівля проводиться з урахуванням вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
З метою ефективного використання публічних коштів проведення даної закупівлі обґрунтовується наступним (у відповідності до Порядку з організації та функціонування системи управління ризиками у Комунальному підприємстві “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради, затвердженого Наказом КП “Житомирський центр первинної медичної допомоги” на виконання рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1659):
1. Цільове призначення предмету закупівлі.
Цільовим призначенням предмету закупівлі є забезпечення належного функціонування підприємства для надання якісної, доступної та вчасної медичної допомоги жителям громади та переселенцям.
2. Узагальнений кількісний показник про користувачів результатів закупівлі.
Користувачами товару є безпосередньо підприємство.
3. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів.
Потреба користувачів буде забезпечуватись протягом строку, який буде визначений у договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведеної закупівлі.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
24450000-3 Агрохімічна продукція
Дата опублікування:
27.08.2024 14:51
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Перекис водню 3% 5 л. (КП №"Аптека № 127")
Кількість
10 каністра
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 480.00 UAH