• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Набір Акку Чек ІНСТАНТ

Оголошено тендер

4 060.65 UAH
Номер: 8867a606c0474e7799fbb4e8f352a958
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-08-22-002612-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Очікувана вартість: 4 060.65 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Набір Акку Чек ІНСТАНТ
Примітки: Закупівля здійснюється за кошти, зекономлені після проведення закупівлі UA-2024-06-19-011125-a (Підгузки для дорослих та дітей, труси поглинальні для дорослих, пелюшки гігієнічні та прокладки урологічні, Код НК 024:2023: 11239 Підгузок для дорослих, 35008 Дитячий підгузник, 35120 Труси, що застосовують у разі нетримання сечі, для дорослих багаторазового застосування, 41588-Труси при нетриманні сечі для дорослих, одноразового використання, 60709 Пелюшка вбирає, 40545 Прокладка гігієнічна неароматизована). Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється згідно вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
КЕКВ: 2220 Медикаменти та перев'язувальні матеріали
НК 024:2023: 53304 Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз
Дата опублікування: 22.08.2024 10:13

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума4 060.65 UAH