• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне.Канцелярські товари

Оголошено тендер

10 866.00 UAH
Номер: d267342ee99144f0ab6dbeb37a8cb672
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-08-19-003511-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Замовник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Очікувана вартість: 10 866.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне.Канцелярські товари
Примітки: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.08.2024 10:51

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісне устаткування та приладдя різне.Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 51 штука
Період постачання до 31.08.2024
Офісне устаткування та приладдя різне.Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 33 пачка
Період постачання до 31.08.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума10 865.46 UAH