-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Помідори (томати )свіжі,польові,видовжені
Оголошено тендер
38 200.00
UAH
Номер:
9b97a47029b040f6a1e6b1ea5bcb189a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-08-13-013121-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Державна установа "Вінницька виправна колонія (№86)"
×
-
Код ЄДРПОУ:
08562594
-
Адреса:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Привокзальна,26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Державна установа "Вінницька виправна колонія (№86)"
×
-
Код ЄДРПОУ:
08562594
-
Контактна особа:
Гончарук Віктор Олександрович 380676655162 kbovvk86@ukr.net
-
Адреса:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Привокзальна,26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
38 200.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Помідори (томати )свіжі,польові,видовжені
Примітки:
Під час укладання Договору ПОСТАЧАЛЬНИК надає перелік документів, визначених п. 5.12 Договору.
Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника. Під документами, що підтверджують безпечність та якість товару, у Договорі розуміється декларація виробника (або якісне посвідчення, або сертифікат якості тощо) та експертний висновок (протокол дослідження тощо).Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ ДСТУ 9221. За зовнішнім виглядом товар повинен бути: свіжим, цілим, чистим, без землі, не зів’ялим, не тріснутим, без пошкоджень, не ураженим хворобами та шкідниками. Смак і запах товару: властиві даному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Залишковий термін зберігання (використання) товару – не менше 80% загального терміну зберігання (використання). Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні. У разі, якщо товар, поставлений Постачальником, є неякісним і не відповідає вимогам ДСТУ або не додержана вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) товару, Покупець не приймає та не оплачує товар, а Постачальник за свій рахунок здійснює протягом 5 (п’яти) діб допоставку товару, що відповідає вимогам Договору.
ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснювати поставку товару згідно заявки замовника в телефоному режимі в строк включно до 25 серпня 2024 року. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010), за адресою: 21001, м. Вінниця, вул. Привокзальна, будинок 26.
Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ.
У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються.. Післяоплата (100%).
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
Дата опублікування:
13.08.2024 16:37
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума38 200.00 UAH