-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя (класні журнали 1-4 класи, класні журнали 5-11 класи, журнал обліку пропущених і замінених уроків,журнал групи продовженого дня, робочий зошит вихователя групи продовженого дня,журнал планування та обліку роботи гуртка, журнал факультативних, дод. занять та консультацій, свідоцтва навчальних досягнень (1-4 кл.),табель навчальних досягнень 5-11 класів,журнал обліку щоденного відвідування,книга пустографка,книга реєстрації наказів(тверда політурка),журнал реєстрації інстуктажів з охорони праці,журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці,журнал з пожежної безпеки,журнал обліку вогнегасників,журнал інклюзивного навчання,журнал обліку вихідних документів,журнал обліку вхідних документів,журнал обліку відходів,журнал бракеражу готової продукції,журнал бракеражу сирої продукції,журнал обліку виконання норм харчування,особова справа учня,грамота,журнал реєстрації заяв і скарг громадян,журнал обліку трудових книжок і вкладешів до них,журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці)
Оголошено тендер
14 466.00
UAH
Номер:
c331a5b563074ae09039609ade69039d
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-08-13-008035-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
БЕРЕЖАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04590895
-
Адреса:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Руська, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
БЕРЕЖАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04590895
-
Адреса:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Руська, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
14 466.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя (класні журнали 1-4 класи, класні журнали 5-11 класи, журнал обліку пропущених і замінених уроків,журнал групи продовженого дня, робочий зошит вихователя групи продовженого дня,журнал планування та обліку роботи гуртка, журнал факультативних, дод. занять та консультацій, свідоцтва навчальних досягнень (1-4 кл.),табель навчальних досягнень 5-11 класів,журнал обліку щоденного відвідування,книга пустографка,книга реєстрації наказів(тверда політурка),журнал реєстрації інстуктажів з охорони праці,журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці,журнал з пожежної безпеки,журнал обліку вогнегасників,журнал інклюзивного навчання,журнал обліку вихідних документів,журнал обліку вхідних документів,журнал обліку відходів,журнал бракеражу готової продукції,журнал бракеражу сирої продукції,журнал обліку виконання норм харчування,особова справа учня,грамота,журнал реєстрації заяв і скарг громадян,журнал обліку трудових книжок і вкладешів до них,журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
13.08.2024 13:44
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
класні журнали 1-4 класи
Кількість
6 штука
Період постачання
(не задано)
класні журнали 5-11 класи
Кількість
15 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку пропущених і замінених уроків
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
журнал групи продовженого дня
Кількість
22 штука
Період постачання
(не задано)
робочий зошит вихователя групи продовженого дня
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
журнал планування та обліку роботи гуртка
Кількість
8 штука
Період постачання
(не задано)
журнал факультативних, дод. занять та консультацій
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
свідоцтва навчальних досягнень(1-4 кл.)
Кількість
40 штука
Період постачання
(не задано)
табель навчальних досягнень 5-11 класів
Кількість
40 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку щоденного відвідування
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
книга пустографка
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
книга реєстрації наказів(тверда політурка)
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації інстуктажів з охорони праці
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал з пожежної безпеки
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку вогнегасників
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал інклюзивного навчання
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку вихідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку вхідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку відходів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал бракеражу готової продукції
Кількість
14 штука
Період постачання
(не задано)
журнал бракеражу сирої продукції
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку виконання норм харчування
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
особова справа учня
Кількість
50 штука
Період постачання
(не задано)
грамота
Кількість
100 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації заяв і скарг громадян
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку трудових книжок і вкладешів до них
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума14 466.00 UAH