-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари в асортименті
Оголошено тендер
3 671.00
UAH
Номер:
1f05fd66332e4dd19765ca79a5f209b4
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-08-13-000817-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Управління культури і туризму Кропивницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42652979
-
Адреса:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Велика Перспективна, буд. 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Управління культури і туризму Кропивницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42652979
-
Адреса:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Велика Перспективна, буд. 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 671.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари в асортименті
Примітки:
протокол №47 від 12.08.2024
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
13.08.2024 09:07
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Замовник має потребу у закупівлі канцелярських товарів в асортименті, а саме: паперу А4 для друку документів, папок для їх упорядкування та інших дрібних канцелярських приладь для школи мистецтв (код ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне") з розрахованою вартістю 3671,00 грн. Пунктом 11 Особливостей, передбачено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис.гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн.гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. З метою задоволення потреби замовника у вищезазначеному товарі та на виконання п.11 Особливостей, затвердити зміни до річного плану для проведення закупівлі.
-
Дата публікації:
13.08.2024 09:18
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари в асортименті
Кількість
176 штука
Період постачання
до 23.08.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 671.00 UAH