-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Папір офісний згідно коду ДК:021:2015:30190000:7 Офісне устаткування та приладдя різне
Оголошено тендер
15 500.00
UAH
Номер:
96f72fd3ddba4bafabf9f4eae0effde4
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-08-12-004373-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "ЗНАМ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" Знам'янської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
38844190
-
Адреса:
27400, Україна, Кіровоградська область, місто Знам'янка, вул. Героїв України, буд. 27-Т
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "ЗНАМ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" Знам'янської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
38844190
-
Адреса:
27400, Україна, Кіровоградська область, місто Знам'янка, вул. Героїв України, буд. 27-Т
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
15 500.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний згідно коду ДК:021:2015:30190000:7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки:
Доставка товару за рахунок постачальника протягом п'яти днів після підписання договору .
формат А-4 щіл. 80 мг, 500 листів в пачці.
Місце поставки: адміністративний корпус, Україна, 27400 , Кіровоградська обл., м. Знам’янка, вул. Героїв України. 27-Т .
Закупівля через Прозоро Маркет -- процедура запит ціни пропозиції.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
12.08.2024 11:32
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля проводиться згідно річного фінансового плану підприємства для потреб закладу для роботи адміністративного корпусу (роздруківку бухгалторської документації, звітності, договорів та супутних документів, діловодства та інше) та медичного персоналу (ведення медичної документації, надання довідок, звітів, видача сертифікатів та інше).
-
Дата публікації:
12.08.2024 11:38
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний формат А-4 щіл. 80 мг, 500 листів в пачці.
Кількість
100 стопа паперу
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ
Сума15 500.00 UAH