• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів ф. А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт)

Оголошено тендер

9 360.00 UAH
Номер: 7cee5d76f7ca4185bc73c29ae8d4e7da
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-08-05-008825-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Очікувана вартість: 9 360.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів ф. А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.08.2024 14:23

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ
Сума9 360.00 UAH