• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне ( копіювальний папар, бланки, папки, дрібне канцелярське приладдя)

Оголошено тендер

3 100.00 UAH
Номер: 39c4f1411f2d42a3b606af8cbda7aa0d
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-08-02-008213-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Замовник: КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Очікувана вартість: 3 100.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне ( копіювальний папар, бланки, папки, дрібне канцелярське приладдя)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.08.2024 13:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А-4 80г 500 арк
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2024
Бланк п/лист вант/авто А-4
Код ДК 021:2015: 30199340-5 Нерозрізні бланки
Кількість 10 блок
Період постачання до 31.12.2024
Бланк п/лист л/авто А-5
Код ДК 021:2015: 30199340-5 Нерозрізні бланки
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2024
Папка-швидкозшивач пластикова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2024
Файл А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2024
Корегуюча стрічка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 100.00 UAH