-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Ватман, конверти, папір, ручки кулькові (код ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
28 484.00
UAH
Номер:
e3fbe97ff02c482aab5e0756cc7ad471
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-08-01-010314-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Шполянська міська рада об'єднаної територіальної громади
×
-
Код ЄДРПОУ:
04061576
-
Адреса:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вул. Лозуватська, 59
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Шполянська міська рада об'єднаної територіальної громади
×
-
Код ЄДРПОУ:
04061576
-
Адреса:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вул. Лозуватська, 59
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
28 484.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Ватман, конверти, папір, ручки кулькові (код ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Керуючись абзацом 3 п.15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - особливості), а саме у зв'язку додатковою потребою яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі, у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році. Додаткова потреба підтверджена листом від 19.04.2024 "Про закупівлю канцелярських товарів" від РТЦК і СП. Закупівлю, організувати та здійснити з урахуванням наявної додаткової потреба (яку не можливо було передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) за вище згаданим предметом закупівлі, закупівля за яким вже була здійснена у поточному році, та обрати вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених особливостями (Протокол УО С112)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
01.08.2024 15:26
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума28 484.00 UAH