• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний ф. А4 клас А)

Оголошено тендер

95 200.00 UAH
Номер: 9b439e9d0b0b4d0daeece72fb472225e
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-07-31-009177-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Очікувана вартість: 95 200.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний ф. А4 клас А)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 31.07.2024 16:04

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ
Сума95 200.00 UAH