-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір офісний А4Cristal Pro 80 500fhr/А4, Файли A4 + ВМ.3805-у Buromax 40мкн (п. 100шт.), Ручка шарикова «CORVINA» синя (п. 50шт.), Ручка гель 05мм чорна МС-1266, Біндер 32мм Buromax 5303 (п. 12шт.), Папка-кутик А4 ВМ. 3855 пастель Buromax, Ручка гелева DG 2042, червона, Скріпки нікельовані ВМ.5010 28мм (п. 100шт.), Коректор стрічк. ВМ. 1079 5мм*6м, Маркер Centropen 2846 Permanent 1мм, чорний (п. 10шт.), Маркер Centropen 2686/11 Permanent White 1/2мм, белый (п. 10шт.)
Оголошено тендер
3 626.93
UAH
Номер:
a3162f1a3c1a4c0da5ad429b6c741c08
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-07-24-007054-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03328635
-
Адреса:
73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03328635
-
Адреса:
73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Очікувана вартість:
3 626.93 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А4Cristal Pro 80 500fhr/А4, Файли A4 + ВМ.3805-у Buromax 40мкн (п. 100шт.), Ручка шарикова «CORVINA» синя (п. 50шт.), Ручка гель 05мм чорна МС-1266, Біндер 32мм Buromax 5303 (п. 12шт.), Папка-кутик А4 ВМ. 3855 пастель Buromax, Ручка гелева DG 2042, червона, Скріпки нікельовані ВМ.5010 28мм (п. 100шт.), Коректор стрічк. ВМ. 1079 5мм*6м, Маркер Centropen 2846 Permanent 1мм, чорний (п. 10шт.), Маркер Centropen 2686/11 Permanent White 1/2мм, белый (п. 10шт.)
Примітки:
Закупівля здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пункту 11 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
24.07.2024 13:17
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4Cristal Pro 80 500fhr/А4
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Файли A4 + ВМ.3805-у Buromax 40мкн (п. 100шт.)
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Ручка шарикова «CORVINA» синя (п. 50шт.)
Кількість
40 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Ручка гель 05мм чорна МС-1266
Кількість
12 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Біндер 32мм Buromax 5303 (п. 12шт.)
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Папка-кутик А4 ВМ. 3855 пастель Buromax
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Ручка гелева DG 2042, червона
Кількість
12 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Скріпки нікельовані ВМ.5010 28мм (п. 100шт.)
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Коректор стрічк. ВМ. 1079 5мм*6м
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Маркер Centropen 2846 Permanent 1мм, чорний (п. 10шт.)
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Маркер Centropen 2686/11 Permanent White 1/2мм, белый (п. 10шт.)
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума3 626.93 UAH