-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний 80г/м2., 500арк.)
Оголошено тендер
99 988.00
UAH
Номер:
9f1ea92191084da3a08d0f49ee6e9554
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-07-23-011658-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108824
-
Адреса:
29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108824
-
Адреса:
29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
99 988.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Код за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний 80г/м2., 500арк.)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
23.07.2024 15:44
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
За результатами проведеної процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Папір офісний формату А4, А3, поштові конверти - С6 СКЛ, С5 СКЛ та поштові пакети – С4 СКЛ, С4 СКЛ з розширенням за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» 2 Лота», за Лотом 1Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4, А3) , ідентифікатор UA-2024-01-31-014073-a , були зекономлені кошти в сумі 126 000 грн. 00коп. Згідно з абзацом 3 пункту 15 Особливостей для закупівлі додаткової потреби, тобто потреби, яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі, якщо у замовника виникла додаткова потреба у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівлю за яким він вже здійснив у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена. Замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. З огляду на зазначене та на роз’яснення Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 в частині коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівлі, закупівля паперу офісного на суму 99 988 грн. 00 коп., що були зекономлені у результаті торгів, — новий предмет закупівлі. Оскільки вартість нового предмета закупівлі відповідає вартісним межам, встановленим у пункті 11 Особливостей, замовник має право здійснити таку закупівлю без використання ЕСЗ.
-
Дата публікації:
23.07.2024 15:52
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний 80г/м2., 500арк.
Кількість
560 пачка
Період постачання
до 30.08.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума99 988.00 UAH