-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання матеріалів, будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом (пензлик, валик, стрічка малярна)
Оголошено тендер
694.00
UAH
Номер:
741dee4e33db45ce8db06b375c7732b0
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-07-16-003898-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43023377
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43023377
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
694.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Придбання матеріалів, будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом (пензлик, валик, стрічка малярна)
Примітки:
Якість поставленого товару повинна відповідати вимогам до чинного законодавства та іншим нормативним документам. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
16.07.2024 11:25
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
валик 8*48*250 з ручкою
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
валик 8*48*180 з ручкою
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
валик 6*48*100 з ручкою
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
кюветка пластик 340*310
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
пензель НЕЙЛОН евростандарт 25 мм
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
пензель НЕЙЛОН Євростандарт 36 мм
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
пензель НЕЙЛОН Євростандарт 50 мм
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
пензель НЕЙЛОН Євростандарт 63 мм
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
стрічка малярська 50 мм*50м
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Сума694.00 UAH