-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари
Оголошено тендер
2 970.00
UAH
Номер:
cc78bc04013848c787e41cf4df34ae00
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-07-15-001087-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги Джулинської сільської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41579448
-
Адреса:
24450, Україна, Вінницька область, Джулинка, Центральна 118 Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги Джулинської сільської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41579448
-
Адреса:
24450, Україна, Вінницька область, Джулинка, Центральна 118 Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 970.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
15.07.2024 09:37
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
папір А4 10шт. ціна - 157.50грн. сума - 1575.00грн,; файли 2шт. ціна - 85.50грн. сума-171.00грн.; папка картон 10шт. ціна 10.80грн. сума - 108.00грн.; папка реєстратор 3шт. ціна 81.00грн. сума - 243.00грн.; клей олівець 3шт. ціна-31.50грн. сума - 94.50грн.; коректор 3шт. ціна 22.50грн. сума-67.50грн. ; фарба штемпельна 1шт. -58.50грн.;зшивач 1шт. 99.00грн.; степлер 1шт.-85.50грн.;скоби для степлера -10шт. ціна 15.30грн. сума - 153.00грн.;лоток для паперів 1шт. - 243.00грн.
Кількість
46 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума2 970.00 UAH