• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

2 970.00 UAH
Номер: cc78bc04013848c787e41cf4df34ae00
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-07-15-001087-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги Джулинської сільської ради"
Замовник: КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги Джулинської сільської ради"
Очікувана вартість: 2 970.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.07.2024 09:37

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4 10шт. ціна - 157.50грн. сума - 1575.00грн,; файли 2шт. ціна - 85.50грн. сума-171.00грн.; папка картон 10шт. ціна 10.80грн. сума - 108.00грн.; папка реєстратор 3шт. ціна 81.00грн. сума - 243.00грн.; клей олівець 3шт. ціна-31.50грн. сума - 94.50грн.; коректор 3шт. ціна 22.50грн. сума-67.50грн. ; фарба штемпельна 1шт. -58.50грн.;зшивач 1шт. 99.00грн.; степлер 1шт.-85.50грн.;скоби для степлера -10шт. ціна 15.30грн. сума - 153.00грн.;лоток для паперів 1шт. - 243.00грн.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 46 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума2 970.00 UAH