• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Постачальник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити та передати у власність Покупця канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя різне – Товар код ДК 021:2015:3019000-7 згідно зі Спеціфікацією, а саме: калькулятор Optima 75575 в кількості 1 шт. по ціні 550 грн., капсули чернилні чорні в кількості 6 шт. по ціні 3 грн., коректор-ручка 8 мл. Economix в кількості 1 шт. по ціні 26 грн., маркер перман. білий Ц2686 в кількості 1 шт. по ціні 42 грн., маркер перман. чорний 2846 в кількості 1 шт. по ціні 24 грн.,маркер перманент. чорний Шнайдер в кількості 1 шт. по ціні 25 грн.,ніж канцелярський 18 мм Economix в кількості 2 шт. по ціні 34 грн., папка-реєстратор А-4 70 мм. в кількості 3 шт. по ціні 110 грн., скло збільшуване 50 мм*5 кратн. в кількості 1 шт. по ціні 66 грн., стрижень кільк син. 143 мм в кількості 5 шт. по ціні 2 грн., стрічка клейка проз. 24 мм*30м в кількості 1 шт. по ціні 22 грн., швидкозшивач пласт. А-4 Economix в кількості 5 шт. по ціні 10 грн., а Покупець прийняти та оплатити Товар на умовах цього Договору.

Оголошено тендер

1 231.00 UAH
Номер: 4388715556534ec581b23348cf14abee
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-07-02-011057-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фонд комунального майна Вишгородської міської ради
Замовник: Фонд комунального майна Вишгородської міської ради
Очікувана вартість: 1 231.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Постачальник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити та передати у власність Покупця канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя різне – Товар код ДК 021:2015:3019000-7 згідно зі Спеціфікацією, а саме: калькулятор Optima 75575 в кількості 1 шт. по ціні 550 грн., капсули чернилні чорні в кількості 6 шт. по ціні 3 грн., коректор-ручка 8 мл. Economix в кількості 1 шт. по ціні 26 грн., маркер перман. білий Ц2686 в кількості 1 шт. по ціні 42 грн., маркер перман. чорний 2846 в кількості 1 шт. по ціні 24 грн.,маркер перманент. чорний Шнайдер в кількості 1 шт. по ціні 25 грн.,ніж канцелярський 18 мм Economix в кількості 2 шт. по ціні 34 грн., папка-реєстратор А-4 70 мм. в кількості 3 шт. по ціні 110 грн., скло збільшуване 50 мм*5 кратн. в кількості 1 шт. по ціні 66 грн., стрижень кільк син. 143 мм в кількості 5 шт. по ціні 2 грн., стрічка клейка проз. 24 мм*30м в кількості 1 шт. по ціні 22 грн., швидкозшивач пласт. А-4 Economix в кількості 5 шт. по ціні 10 грн., а Покупець прийняти та оплатити Товар на умовах цього Договору.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.07.2024 16:07

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 231.00 UAH