• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4 Smart Line OFFICE 500 арк, файл-конвер А4+фактура помаранч 30мкр, 100 штук, Папка на зав'язках сіра 0,35/50 шт, папка швидкозшивач сірий 0,35/50шт, папка-швидкозшивач з перф. ГЛЯНЕЦЬ, бірюз з прозорим верхом А4; згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

10 000.32 UAH
Номер: e423983db5074b54b6b1bd1d5967f1b9
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-07-01-007619-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Замовник: 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 10 000.32 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 Smart Line OFFICE 500 арк, файл-конвер А4+фактура помаранч 30мкр, 100 штук, Папка на зав'язках сіра 0,35/50 шт, папка швидкозшивач сірий 0,35/50шт, папка-швидкозшивач з перф. ГЛЯНЕЦЬ, бірюз з прозорим верхом А4; згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Закупівля здійснюється без використання електронної системи закупівель відповідно до пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 01.07.2024 14:46

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума10 000.32 UAH