-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" ( Папір офісний A4 )
Оголошено тендер
1 850.00
UAH
Номер:
8d0962b6bcd84ae8be057b1a75473f98
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-06-21-011489-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Фінансове управління Кролевецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41760179
-
Адреса:
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Ярмаркова, будинок 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Фінансове управління Кролевецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41760179
-
Адреса:
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Ярмаркова, будинок 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 850.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" ( Папір офісний A4 )
Примітки:
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" ( Папір офісний A4 )
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
21.06.2024 15:34
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" ( Папір офісний A4 )
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКод за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" ( Папір офісний A4 )
Сума1 850.00 UAH