• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

Оголошено тендер

5 623.90 UAH
Номер: 6081cecbb82043008ab3cc2c7430cdc6
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-06-19-013589-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 5 623.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів
Примітки: Якість поставленого товару повинна відповідати вимогам до чинного законодавства та іншим нормативним документам. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.06.2024 16:39

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір/гофр мікс 250*50
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 19 рулон
Період постачання (не задано)
папір гофр мет 50г/м
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 2 рулон
Період постачання (не задано)
щоденник діловий
Код ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них
Кількість 4 штука
Період постачання (не задано)
олівець / гель наб/4
Код ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці
Кількість 48 штука
Період постачання (не задано)
папка / серг сір А4/50
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання (не задано)
папка / серг синій А4/70
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання (не задано)
плівка/ламін глянець А4/100мк уп/100
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Сума5 623.90 UAH