-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Журнал обліку заяв про державну реєстрацію народження, Журнал нотаріальних дій 1/2*2*25/5*оф 80, Журнал обліку особистого прийому громадян 1/2*2*25/5*оф 80, Журнал реєстрації видачі довідок 1/2*2*250/5*оф 80, Журнал реєстрації видачі довідок 1/2*2*50/5*оф 80, Журнал реєстрації вихідної документації 1/2*2*30/5*оф 80, Журнал реєстрації вихідної документації 1/2*2*200/5*оф 80, Журнал реєстрації вхідної документації 1/2*2*250/5*оф 80, Журнал реєстрації вхідної документації 1/2*2*60/5*оф 80, Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян з індексом, Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення, Книга обліку заяв про реєстрацію/зняття з реєстрації, Книга обліку оприбуткування й витрачання бланків свідоцтв
Оголошено тендер
9 816.00
UAH
Номер:
346cf3e424b34aeda4c2cf64560f097b
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-06-10-015730-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26411516
-
Адреса:
81562, Україна, Львівська область, місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26411516
-
Адреса:
81562, Україна, Львівська область, місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
9 816.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Журнал обліку заяв про державну реєстрацію народження, Журнал нотаріальних дій 1/2*2*25/5*оф 80, Журнал обліку особистого прийому громадян 1/2*2*25/5*оф 80, Журнал реєстрації видачі довідок 1/2*2*250/5*оф 80, Журнал реєстрації видачі довідок 1/2*2*50/5*оф 80, Журнал реєстрації вихідної документації 1/2*2*30/5*оф 80, Журнал реєстрації вихідної документації 1/2*2*200/5*оф 80, Журнал реєстрації вхідної документації 1/2*2*250/5*оф 80, Журнал реєстрації вхідної документації 1/2*2*60/5*оф 80, Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян з індексом, Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення, Книга обліку заяв про реєстрацію/зняття з реєстрації, Книга обліку оприбуткування й витрачання бланків свідоцтв
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
10.06.2024 17:44
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Журнал обліку заяв про державну реєстрацію народження
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал нотаріальних дій 1/2*2*25/5*оф 80
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал обліку особистого прийому громадян 1/2*2*25/5*оф 80
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації видачі довідок 1/2*2*250/5*оф 80
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації видачі довідок 1/2*2*50/5*оф 80
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації вихідної документації 1/2*2*30/5*оф 80
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації вихідної документації 1/2*2*200/5*оф 80
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації вхідної документації 1/2*2*250/5*оф 80
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації вхідної документації 1/2*2*60/5*оф 80
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян з індексом
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Книга обліку заяв про реєстрацію/зняття з реєстрації
Кількість
9 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Книга обліку оприбуткування й витрачання бланків свідоцтв
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума9 816.00 UAH