• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

5 666.87 UAH
Номер: c6a92dd4b2c94a8cbd12a1519a3481fe
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-06-07-004127-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КЗ Ліцей №35 міста Житомира
Замовник: КЗ Ліцей №35 міста Житомира
Очікувана вартість: 5 666.87 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.06.2024 10:57

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка на 80 файлів А4 Optima О30678
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 31.12.2024
Комплект чорнил Canon GI-41 PGBK 100 мл 4*100 мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024
Картон хромєрзаць А4 400г/м2 100 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 97 штука
Період постачання до 31.12.2024
Папка-реєстратор, А4, 70мм3011 ВМ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 21 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 666.87 UAH