-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання канцелярських товарів
Оголошено тендер
769.00
UAH
Номер:
297306751d1e48fe8071d28b19381acc
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-05-13-006509-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43023377
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43023377
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
769.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Придбання канцелярських товарів
Примітки:
Якість поставленого товару повинна відповідати вимогам до чинного законодавства та іншим нормативним документам. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
13.05.2024 12:49
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний
Кількість
4 пачка
Період постачання
(не задано)
Ручка масляна DELTA
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Олівець креслярський
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Сума769.00 UAH