• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

4 835.00 UAH
Номер: 3cb884c4c061427e80913a22f627e672
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-05-03-008125-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 4 835.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Примітки: Згідно Закону України
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 03.05.2024 13:48

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання (не задано)
Скріпка канцелярська металева
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання (не задано)
Коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання (не задано)
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума4 835.00 UAH