-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Медичні матеріали (рукавички, маски, перев’язувальні матеріали, шовні матеріали, скальпелі та леза, катетери)
Оголошено тендер
325 647.15
UAH
Номер:
06b71c27e8184328bc39b44c9ca15a80
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-04-18-007989-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
325 647.15 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Медичні матеріали (рукавички, маски, перев’язувальні матеріали, шовні матеріали, скальпелі та леза, катетери)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріали
КЕКВ:
2220 Медикаменти та перев'язувальні матеріали
Дата опублікування:
18.04.2024 12:59
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для надання медичної допомоги хворим згідно вимог НСЗУ Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-010006-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 325 647,15 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 295 286,70 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 30 360,45 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Металургів, 38 вул. Хворостянка,3. Строк поставки товару: протягом 2024 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.
-
Дата публікації:
18.04.2024 15:21
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти від надання платних послуг
Сума30 360.45 UAH
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти НСЗУ
Сума295 286.70 UAH