-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Медичних матеріалів (щіточка ендоцервікальна, шпатель цервікальний, набір гінекологічний, дзеркало гінекологічне, шпатель отоларінгологічний, скарифікатори, ємкість для забору сечі, голка для забору крові, тримач (холдер), простирадло одноразове, клейонка, джгут венозний)
Оголошено тендер
582 220.51
UAH
Номер:
95b072323edc4f1da84a404cb09c7a8e
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-04-16-013087-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
582 220.51 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Медичних матеріалів (щіточка ендоцервікальна, шпатель цервікальний, набір гінекологічний, дзеркало гінекологічне, шпатель отоларінгологічний, скарифікатори, ємкість для забору сечі, голка для забору крові, тримач (холдер), простирадло одноразове, клейонка, джгут венозний)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріали
КЕКВ:
2220 Медикаменти та перев'язувальні матеріали
Дата опублікування:
16.04.2024 15:28
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для надання медичної допомоги хворим згідно вимог НСЗУ Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-012168-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 582 220,51 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 335 792,92 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 246 427,58 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Металургів, 38 вул. Хворостянка,3. Строк поставки товару: протягом 2024 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.
-
Дата публікації:
16.04.2024 16:40
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти від надання платних послуг
Сума246 427.58 UAH
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума335 792.92 UAH