• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та прилади різні

Оголошено тендер

2 732.00 UAH
Номер: a5c0c5f5bade497aaff9cd5e429cd57b
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-04-08-012435-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: "Центр надання соціальних послуг" Костринської сільської ради Ужгородського району
Замовник: "Центр надання соціальних послуг" Костринської сільської ради Ужгородського району
Очікувана вартість: 2 732.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та прилади різні
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.04.2024 15:39
Дата модифікації: 08.04.2024 15:39

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2024
Зошити 18 листові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання до 31.12.2024
Корректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Клей ПВА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024
Дрібне канцелярське приладдя: ручки, олівці, гумки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2024
Скотч двосторонній
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Папір для нотаток
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 732.00 UAH