• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (Папка сегрегатор ДК 021:2015: 30199500-5; Файли А4/100, 30 мкм ДК 021:2015: 30192700-7; Степлер №23 на 100 арк. ДК 021:2015: 30197320-5; Скоби №23/8 ДК 021:2015: 30197110-0) ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Оголошено тендер

1 285.00 UAH
Номер: ca998d6fda36404d9ca387209960c43b
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-04-03-007497-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 1 285.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (Папка сегрегатор ДК 021:2015: 30199500-5; Файли А4/100, 30 мкм ДК 021:2015: 30192700-7; Степлер №23 на 100 арк. ДК 021:2015: 30197320-5; Скоби №23/8 ДК 021:2015: 30197110-0) ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Примітки: Згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 03.04.2024 12:32

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума1 285.00 UAH