• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (Лінайка пластикова 30 см зелена, Коректор-ручка 12 мл AXENT, Блок паперу для нотаток 1000 аркушів 90х90мм білий та не клеєний Krok, Степлер 24/6 20 аркушів NORMA металевий синій, Степлер 24/6 20 аркушів NORMA металевий чорний, Клей-олівець 21г PVP BUROMAX, Гумка прямокутна біло-сірий з фаскою "Factis" "ТМ MIKAN" 5.9*1.9*0.9см, Папір офісний А4 MAESTRO STANDART PLSU 80г/м2 500 арк, Клейка стрічка пак. 48мм х 200ярдів х 40мкм прозора JOBMAX BM.7051-00, Олівець графітовий НВ дерев'яний з гумкою, Скріпки 28мм 100 штук цинк paper clips, Файл для документів розміру А4+ товщина 40мкм FRESH JUICE 100шт/уп глянцеві, скоби №24/6 NORMA 1000шт., Скоби для степлера №10 NORMA 1000шт.). ( 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).

Оголошено тендер

6 424.99 UAH
Номер: 6ca34f3992bc42ad9333ac0c232830ec
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-03-18-008398-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Чернігівський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні ДМС України
Замовник: Чернігівський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні ДМС України
Очікувана вартість: 6 424.99 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (Лінайка пластикова 30 см зелена, Коректор-ручка 12 мл AXENT, Блок паперу для нотаток 1000 аркушів 90х90мм білий та не клеєний Krok, Степлер 24/6 20 аркушів NORMA металевий синій, Степлер 24/6 20 аркушів NORMA металевий чорний, Клей-олівець 21г PVP BUROMAX, Гумка прямокутна біло-сірий з фаскою "Factis" "ТМ MIKAN" 5.9*1.9*0.9см, Папір офісний А4 MAESTRO STANDART PLSU 80г/м2 500 арк, Клейка стрічка пак. 48мм х 200ярдів х 40мкм прозора JOBMAX BM.7051-00, Олівець графітовий НВ дерев'яний з гумкою, Скріпки 28мм 100 штук цинк paper clips, Файл для документів розміру А4+ товщина 40мкм FRESH JUICE 100шт/уп глянцеві, скоби №24/6 NORMA 1000шт., Скоби для степлера №10 NORMA 1000шт.). ( 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).
Примітки: Категорія замовника : відповідно до п.3 ч.4 статті 2 Закону (Юридична особа, яка забезпечує потреби Держави)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.03.2024 13:31

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума6 424.99 UAH