• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

1 311.00 UAH
Номер: 2248f91a3f37409caf18dd9880f84409
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-03-11-003640-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОВИСКІВСЬКА СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОВИСКІВСЬКА СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Очікувана вартість: 1 311.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 11.03.2024 10:42

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачка
Період постачання до 31.03.2024
клей -олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.03.2024
головна книга
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.03.2024
зошит 36 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11 штуки
Період постачання до 31.03.2024
конверти
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.03.2024
швидкозшивач пласт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.03.2024
папка для паперу
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.03.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 311.00 UAH