-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Оголошено тендер
99 500.00
UAH
Номер:
ffadeb8ccb1f41fdbfc767d11df93672
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-03-06-016636-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Ліцей № 17 Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
20834204
-
Адреса:
79044, Україна, Львівська область, місто Львів, м. Львів, вул. А.Мельника 1/3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Ліцей № 17 Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
20834204
-
Адреса:
79044, Україна, Львівська область, місто Львів, м. Львів, вул. А.Мельника 1/3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
99 500.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Примітки:
Категорія замовника:Юридична особа, яка є підприємством відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України " Про публічні закупівлі"( далі-Закон).Підприємства,установи,організації, зазначені у п.3 ч.4 ст.2 Закону України " Про публічні закупівлі ". Місцезнаходження : 79044, Україна, Львівська обл., м.Львів, Франківський район, вул.А.Мельника,1/3.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдалень
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
Дата опублікування:
06.03.2024 17:45
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, у разі коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Нагальна потреба в такій закупівлі з’явилась у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення із застосуванням закупівлі відкритих торгів та/або електронного каталогу з огляду на звичайні строки проведення процедури цих видів закупівлі та у зв’язку із неочікуваними для замовника подіями, які неможливо було передбачити та спрогнозувати наперед, що стали наслідком неможливості вчасно завершити процедуру відкритих торгів UA-2024-01-25-016059-a за предметом закупівлі, уклавши з переможцем закупівлі відповідний договір. Причиною виникнення вище зазначених об’єктивно незалежних від замовника обставин – стало неодноразове оскарження процедури закупівлі її учасниками, що стало наслідком неодноразового призупинення згаданої процедури закупівлі (востаннє 05.03.2024 о 18:44). Наказ №3/Г від 06.03.2024 р.
-
Дата публікації:
06.03.2024 19:18
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума99 500.00 UAH