-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий (Код за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
43 460.00
UAH
Номер:
d4dce6ba6efd4a4eaf5912e87c9ca59e
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-02-28-014199-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Чорнобаївська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
26347342
-
Адреса:
75024, Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка Херсонський р-н, вул. Соборна, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Чорнобаївська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
26347342
-
Адреса:
75024, Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка Херсонський р-н, вул. Соборна, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
43 460.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий (Код за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
До ціни Товару входять усі витрати Постачальника, пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Постачальник зобов'язується поставити Товар однією партією до 31 березня 2024р.
Закупівля здійснюється згідно з пунктом 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно з пунктом 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3⁸ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Лютий 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
28.02.2024 20:20
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Кількість
250 пачка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума43 460.00 UAH