• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

10 750.00 UAH
Номер: b54bc369397040f7ba7c5d37afa09370
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-02-22-006617-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Івано-Франківський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Замовник: Івано-Франківський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Очікувана вартість: 10 750.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 22.02.2024 17:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Сегрегатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 01.03.2024
Папір офісний A4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 пачок
Період постачання до 01.03.2024
Файл-пакет А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачок
Період постачання до 01.03.2024
Клей олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 01.03.2024
Ножниці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 01.03.2024
Плівка для ламінування А5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 01.03.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума10 750.00 UAH