• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК021:2015 -30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Оголошено тендер

10 371.00 UAH
Номер: e66d255004b44691949afaad50261be8
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-02-14-001946-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КНП "Багатопрофільний шпиталь ветеранів" Одеської обласної ради"
Замовник: КНП "Багатопрофільний шпиталь ветеранів" Одеської обласної ради"
Очікувана вартість: 10 371.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК021:2015 -30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Примітки: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.02.2024 11:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файл А4+, глянцевий, 40 мкм (100) шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Файл для докум. А4+. 30мкм, Buromax (100шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Папір офісний IQ Economy+А4 80г/м (500арк)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Папір офісний Smart Line office А4 80г/м (500 арк)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума10 371.00 UAH