• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя

Оголошено тендер

3 564.84 UAH
Номер: ed2ef5a50b9e43c5a1e51046414216bd
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-02-13-001932-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Вінницьке обласне бюро судово-медичної експертизи
Замовник: Вінницьке обласне бюро судово-медичної експертизи
Очікувана вартість: 3 564.84 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя
Примітки: Місце постачання товару: м. Вінниця, вул. Є. Коновалькя, 83
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.02.2024 11:29

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Реєстратор А4 7см ВМ.3011-13 LUX JOBMAX бордовий односторонній (1/24/384)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Реєстратор А4 7см ВМ.3011-16 LUX JOBMAX темно-зелений односторонній (1/24/384)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Стрічка клейка 48х100 Novapack прозора 40мкм (6/72)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 18 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Файл для документів А4 + 40мкм ВМ.3805 JOBMAX (100шт. в упаковці) (30)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 17 пачка
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума3 564.84 UAH