• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

4 530.00 UAH
Номер: e46d6e86e9cc444d940290b06e609b17
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-02-08-003638-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №5 "РУЖЕЧКА" ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №5 "РУЖЕЧКА" ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 4 530.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.02.2024 13:10

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м2 ксероксний (500а)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачок
Період постачання (не задано)
Папір А4 45г/м2 газетний (500а)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)
Файл для документів А4, 40мкм, глянець (100шт/уп)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пакунок
Період постачання (не задано)
Клей ПВА 200мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Папка-швидкозшивач пластикова А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання (не задано)
Скоби №10 (1000шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Біндер 32мм 12шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пакунок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума4 530.00 UAH