• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, папки-реєстратори, файли для документів, скоби для степлера, затискачі для паперів, закладки, маркери, степлери, діркопробивачі, лотки для паперів, конверти поштові)

Оголошено тендер

53 177.00 UAH
Номер: ab1293ba4c984c41a6d235e78bf7a338
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-02-01-002797-b
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Очікувана вартість: 53 177.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, папки-реєстратори, файли для документів, скоби для степлера, затискачі для паперів, закладки, маркери, степлери, діркопробивачі, лотки для паперів, конверти поштові)
Примітки: Закупівля здійснюється Згідно ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 01.02.2024 12:25

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума53 177.00 UAH