• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари. Папір А-4 80 г/м2 Maestro Standart, Файл для документів А4 Economix (100 шт.)

Оголошено тендер

20 735.00 UAH
Номер: a72fc601c4d9428c929dc6537f9320ae
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-01-26-003892-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 20 735.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари. Папір А-4 80 г/м2 Maestro Standart, Файл для документів А4 Economix (100 шт.)
Примітки: Товар має відповідати технічним умовам заводу виробника, відповідним ДСТУ, іншим національним і міжнародним стандартам якості. Джерело фінансування: загальний фонд, річний бюджет 2024 року. Місце знаходження замовника: 11700, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.01.2024 13:53

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А-4 80 г/м2 Maestro Standart
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 100 пачок
Період постачання (не задано)
Файл для документів А4 Economix (100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 7 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума20 735.00 UAH