-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
канцелярські товари в асортименті
Оголошено тендер
99 989.00
UAH
Номер:
593074423f444221922c3c7c87dbcade
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-01-25-003719-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
30644336
-
Адреса:
50007, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
30644336
-
Адреса:
50007, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
99 989.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
канцелярські товари в асортименті
Примітки:
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Січень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
25.01.2024 13:28
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
«Канцелярські товари» (код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 99989,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Проведено моніторинг ринку, а саме: направлено запити потенційним постачальникам та отримано комерційні пропозиції. Особливості здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 18.08.2023. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20
-
Дата публікації:
25.01.2024 15:23
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, клас C
Кількість
403 пачка
Період постачання
(не задано)
Папір офісний А4, клас B
Кількість
155 пачка
Період постачання
(не задано)
Папір офісний А4, клас А
Кількість
20 пачка
Період постачання
(не задано)
Папір для нотаток
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Папір для нотаток на клейкій основі
Кількість
18 штуки
Період постачання
(не задано)
Скоби для степлера №10 Buromax
Кількість
1 пачка
Період постачання
(не задано)
Скоби для степлера №24/6 Buromax
Кількість
40 пакунок
Період постачання
(не задано)
Ручка кулькова (синій колір) "Writometr"
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Ручка кулькова (чорний колір) "Writometr"
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Ручка кулькова (червоний колір) "Writometr"
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Олівець графітовий НВ Buromax
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Гумка для олівців
Кількість
8 штуки
Період постачання
(не задано)
Коректор-ручка 10 мл
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
Коректор - стрічковий 10 м Buromax
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
Скріпки 50 мм (1уп.- 100 шт.)
Кількість
24 пачок
Період постачання
(не задано)
Штемпельна фарба TRODAT
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Штемпельна фарба Buromax
Кількість
3 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума99 989.00 UAH