• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

325.00 UAH
Номер: 31392f3a6ebb469aadc85ef43eb54fc6
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-01-08-002675-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Департамент фінансів та бюджетної політики Ужгородської міської ради
Замовник: Департамент фінансів та бюджетної політики Ужгородської міської ради
Очікувана вартість: 325.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Примітки: Місцезнаходження замовника: пл. Поштова, 3, Закарпатська обл., м. Ужгород, 88000. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.01.2024 15:17

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка-реєстратор А4
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума325.00 UAH