-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Папір А-4 (канцелярські товари)»
Оголошено тендер
49 500.00
UAH
Номер:
3dad897f07ac44cebbe5863b3c56f6eb
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-12-27-004035-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Координаційний центр з надання правничої допомоги
×
-
Код ЄДРПОУ:
38259562
-
Адреса:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул.Січових Стрільців 73
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Координаційний центр з надання правничої допомоги
×
-
Код ЄДРПОУ:
38259562
-
Адреса:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул.Січових Стрільців 73
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
49 500.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
«Папір А-4 (канцелярські товари)»
Примітки:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Протокол № 75 від 21.12.2023)
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275.
За даною процедурою закупівлі планується придбання товару на загальну суму 49500,00 грн (сорок дев’ять тисяч п’ятсот гривень, 00 коп.), в тому числі ПДВ 20%: 8 250,00 грн (вісім тисяч двісті п’ятдесят гривень, 00 коп.), за кошти Державного бюджету України
Розрахунки будуть здійснюватися лише за фактично поставлений товар, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Замовнику документів, що підтверджують якість товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо).
Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі За даною закупівлею планується придбання паперу А- 4 формату у кількості 250 пачок.
Папір повинен бути новим (дата виготовлення повинна бути не раніше 2021 року), в заводському виконанні, що не перебував в експлуатації, терміни та умови зберігання не порушено, відповідати технічним та якісним характеристикам
Якість має відповідати чинним ГОСТам, ДСТУ (ТУ) та вимогам, які звичайно пред’являються до продукції даного виду, і повинна підтверджуватися Сертифікатом відповідності чи іншими документами.
Термін придатності визначається відповідно до вимог статті 677 Цивільного Кодексу України.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
27.12.2023 17:56
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
«Папір А-4 (канцелярські товари)»
Кількість
250 пачок
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума49 500.00 UAH